« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie Sesji i stwierdzenie jej prawomocności.

8. Podjęcie uchwały w sprawie dopuszczenia zapłaty podatków, opłat i nieopodatkowanych należności budżetowych o charakterze publicznoprawnym stanowiących dochody budżetu Gminy i Miasta Koziegłowy za pomocą instrumentu płatniczego, na którym przechowywany jest pieniądz elektroniczny.

9. Raport o stanie Gminy:

a) przedstawienie raportu o stanie Gminy i Miasta Koziegłowy za 2023 rok,

b) debata nad Raportem,

c) wniosek Komisji Rewizyjnej o udzielenie wotum zaufania,

10. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy i Miasta Koziegłowy za 2023 rok oraz podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium:

b) opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie sprawozdania,

c) opinia Komisji Rewizyjnej Rady GiM Koziegłowy o sprawozdaniu z wykonania budżetu praz wniosek w sprawie udzielenia absolutorium,

d) opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej o wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium,

e) opinia komisji Rady o sprawozdaniu z wykonania budżetu i wniosku w sprawie udzielenia absolutorium,

f) dyskusja

12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały nr 199/XXII/2005 z dnia 22 lutego 2005 r. w sprawie utworzenia Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Oświaty Samorządowej Gminy i Miasta Koziegłowy oraz nadania Statutu.

13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Rady Gminy i Miasta Koziegłowy z 24 listopada 2016 r. nr 163/XXV/2016 w sprawie wskazania jenostek organizacyjnych obslugiwanych przez Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty Samorządowej Gminy i Miasta Koziegłowy.

17. Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji dla Parafii Kościoła Starokatolickiego Mariawitów pw. Św. Marii Magdaleny w Gniazdowie z przeznaczeniem na prace konserwatorskie, restauratorskie przy Kościele Starokatolickim Mariawitów pw. Św. Marii Magdaleny w Gniazdowie, wpisanym do gminnej ewidencji zabytków.

19. Informacja Burmistrza Gminy i Miasta o działalności w okresie międzysesyjnym.

20. Informacja Przewodniczącej Rady Gminy i Miasta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

21. Interpelacje i zapytania Radnych.

22. Wolne wnioski i informacje.

23. Zakończenie obrad 3 Sesji Rady Gminy i Miasta.

« Powrót do strony głównej